Właściciele nowych serwisów często stoją przed niełatwym zadaniem wypromowania swojej strony WWW. Sztuczne publikowanie linków na różnych forach internetowych czy innych portalach społecznościowych nie daje zamierzonego rezultatu. Roboty wyszukiwarek przychylniej patrzą na linki umieszczone na portalach o zbliżonej tematyce oraz gdy są umieszczone w odrębnym polu, a nie między masą tekstu.
Warto się więc zainteresować wymianą linków z innymi twórcami stron. Najłatwiej to zorganizować między nowymi serwisami, które walczą o swoją pozycję na internetowym rynku. Zasada prosta – ja publikuję Twój link, Ty mój. Musimy być jednak świadomi, że mało popularna strona współpracownika da nam mniejszą liczbę wejść na naszą. Często powoduje to upadek wszystkich portali. Ciężej jest uzyskać współpracę ze znaczącym serwisem, jednak, gdy nam się to uda, możemy uznać to za sukces i tylko obserwować zwiększającą się liczbę odwiedzin.
Featured Posts